Ontspanning voor lichaam en geest

Behandeling en tarieven

Hoe haal ik het meest uit de massage:

  • Adem bewust. Haal diep adem vanuit je buik en je borst. Dit stimuleert de zuurstofopname en helpt om de aandacht te vestigen op wat er in je lichaam gebeurt. Door diep adem te halen kun je opgebouwde spanning ook beter loslaten.
  • Laat los! Geef je helemaal over aan de massage en probeer de masseur niet een handje te helpen door “mee te bewegen” .
  • Stop met denken en begin met zijn. Probeer je gedachten over wat je gisteren had moeten doen en wat er nog op je ligt te wachten stil te zetten. Een massage biedt je een geweldige kans om even nergens aan te denken en helemaal in het nu te zijn.
  • Luister naar je gevoel. Tijdens een massage kunnen soms emoties loskomen. Een professioneel masseur zal dit vaker meemaken en begrijpt dit. Jij hoeft je er in elk geval niet voor te schamen.
    Laat het er maar gewoon zijn.
  • Jij bent de baas. Ook al heb je het gevoel dat je met huid en haar bent overgeleverd aan een masseur,
    vergeet nooit dat het jouw lichaam is. Als je je ergens ongemakkelijk over voelt, zeg dit dan. Jij bepaalt de grenzen.
  • Oefen dankbaarheid. Een massage is een mooi moment om dankbaarheid te oefenen. Vergeet dus niet om degene die je heeft gemasseerd te bedanken, ook als het een betaalde massage is. Zo geef je iets terug en daarbij is dankbaarheid een krachtige emotie die je rijker maakt.


Tarieven:

Sportmassage

  • Basisbehandeling (½ uur) € 35
  • Uitgebreide behandeling (1 uur) € 60

Acupressuur behandeling € 50

Yogamassage                                                         

  • Basisbehandeling (1 uur) € 60
  • Uitgebreide behandeling (1½ uur) € 85
  • Plusbehandeling (2 uur) € 100
  • Stoelmassage (½ uur) € 35
  • Therapeutische behandeling € 75

Massage bij Kanker € 60

Alle massages zijn inclusief anamnese

Massage op locatie: in overleg


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *